top of page
Buscar
Foto del escritorJuan Garcia Espinosa

Imatge de memoria

·Juan García Espinosa· 02/11/2020

 

Hola de nou, avui us porto un treball que tracta d'expressar un record a partir d'una imatge, ja sigui una fotogarfia, un collage, un dibuix, etc. O una barreja de ells.


Jo vaig decidir fer un dibuix, ja que sentia que si no és que tingués un gran estudi de fotografia no podria captar-ho. Perqué al meu cap la imatge tenia uns colors molt clars i una garn lluminositat



El record que vaig plasmar es tracta de la primera vegada que vaig veure al meu germà .


Vaig fer el dibuix d'una manera molt simple que crec que representava millor el meu record.






Per representar l’imatge vaig utilitzar un iPad amb l'aplicació procreate i vaig gravar el procés.






Recordo unes persones al costat de la meua mare, pero no quines eren,també (no se perqué) recordo un quadre rere ella, a més a més era de nit i hi havien uns colors molt clara

Les línies de les cares de la mesa mare i el meu germà són molt més fosques perquè d'aquesta manera ressalten molt més.



I aquest és el resultat final, com ja vaig dir, és un dibuix molt simple però era d'aquesta manera com volia representar ja que era de forma molt simple com ho recordava.


18 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page