top of page
Buscar
Foto del escritorJuan Garcia Espinosa

Fotografia poètica

Juan García Espinosa 21/03/2021

 

Hola a tots i totes!!!


Avui porto una activitat relacionada amb la poesia com podeu veure en el tÍtol. Aquesta activitat consistia a escollir una poesia qualsevol i fer una fotografia que expressí allò que diu.


Jo vaig escollir un poema de Clariel Estevez que es diu "La Razón"

(((perdó Leo ho he fet en castellà i m'he adonat quan ja havia fet la fotografia)))


Aquest poema parla d'una noia que es lamenta per la pèrdua de la seva parella o amiga/amic. Quan ho vaig llegir la meva ment va pensar automàticament en el meu "model"

(que ja havíeu vist anteriorment en el meu blog) en una situació de tristesa i enuig veient una fotografia que li recorda a aquest amor perdut.

També vaig fer un altra versió de la imatge amb el poema, fent una mena de collage, ja que sense res em semblava por cridaner.



6 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page